Data layer – Google Tag Manager
Jeżeli korzystamy z ulepszonych modułów e-commerce, warto dowiedzieć się jak przebiega cały proces związany z data layer. Jeśli interesuje Cię tematyka e-commerce, koniecznie sprawdź nasze…
Handel elektroniczny lub online czyli e-Commerce. Są to nie tylko sklepy internetowe ale, również gospodarka elektroniczna skupiająca się na płatnościach online. Warto wiedzieć, że branża e-commerce nie ogranicza się do samych sklepów internetowych ale, również platformy oferujące, różne usługi np. kursy online. Rynek e-commerce z roku na rok dynamicznie się rozwija. Nic w tym dziwnego. Zakupy w Internecie są dużo szybsze i wygodniejsze. W dodatku otrzymujemy dużo szerszy wybór niż w sklepie stacjonarnym. Kolejną zaletą jest ciągłość działania sklepów online, które funkcjonują 24 godziny na dobę. O każdej porze tak na prawdę możemy zrobić zakupy.
– Niższe koszty inwestycyjne. Tak na prawdę wystarczy nam zakup testowej liczby towarów, strona internetowa oraz inwestycja w marketing internetowy. Jest to ogromna zaleta, gdyż nie musimy wynajmować lokalu.
– Dostępność 24h na dobę. Jest to ogromna przewaga nad sklepami stacjonarnymi, którą możemy wykorzystać
– Nieograniczone możliwości. Tak na prawdę jeśli dobrze przeprowadzimy kampanię reklamową oraz nasze produkty będą dobre jakościowo. Nie mamy górnego limitu. Możemy mieć nawet do kilku tysięcy wejść dziennie na nasz sklep Internetowy.
Jeśli decydujemy się na rozpoczęcie biznesu w branży e-commerce to bez sklepu internetowego się nie obejdzie. Możemy wybrać opcję z gotowym systemem typu Shoper lub Presta lub zdecydować się na dedykowany sklep Internetowy. Każda z opcji jest dobra, wszystko zależy od naszych wymagań i postawionych celów.
Jeżeli korzystamy z ulepszonych modułów e-commerce, warto dowiedzieć się jak przebiega cały proces związany z data layer. Jeśli interesuje Cię tematyka e-commerce, koniecznie sprawdź nasze…
Internet obecnie wnika we wszystkie aspekty naszego życia. Korzystamy z niego w pracy oraz w czasie wolnym poprzez przeglądanie mediów społecznościowych, poszerzanie swojej wiedzy czy…
Ciągły postęp technologiczny sprawia, iż coraz częściej korzystamy z udogodnień, jakie daje nam internet i używana w nim technologia. Ma to również swoje odbicie w…
Dzisiejszy proces zakupowy różni się od tego, który miał miejsce kilkanaście lat temu. Powodem tego jest rozwój technologiczny, który sprawił, iż jesteśmy w stanie dokonać…
Proces zakupów internetowych to dla wielu osób jedyny sposób, w jaki pozyskują oni nowe produkty. Może on jednak często tworzyć frustrację. Na pewno każdemu zdarzyła…
Spółka RTB House nabyła 100% udziałów w WhitePress. Założyciel popularnej platformy content marketingowej zdecydował się na jej sprzedaż, co nie było prostym krokiem naprzód. Dowiedz…
Prowadzisz swój biznes internetowy, ale twoje zyski nie są dla ciebie zaskakujące? Klienci odwiedzają twój sklep, ale zazwyczaj nie dokonują zakupu i porzucają koszyki? Jeśli…
Okres pandemii oraz kwarantanny wpłynął na wiele gałęzi rynku. Firmy musiały znaleźć sposób, aby w dalszym ciągu funkcjonować i osiągać zyski, pomimo braku klientów stacjonarnych.…
Obecnie większość z nas robi zakupy w internecie, chociaż raz na jakiś czas. Niektóre z produktów nie są łatwo dostępne stacjonarnie, a ich kupno przez…
Transformacja cyfrowa i dostosowanie do zakupów online to już must have dla wszystkich tych, którzy zajmują się sprzedażą. Jeśli masz swój sklep internetowy, z pewnością…