Dzisiejszy proces zakupowy różni się od tego, który miał miejsce kilkanaście lat temu. Powodem tego jest rozwój technologiczny, który sprawił, iż jesteśmy w stanie dokonać zakupów produktów z poziomu naszego pokoju z dostawą nawet pod same drzwi. Okres pandemiczny jeszcze bardziej spotęgował tę przemianę. Obecnie bardzo dużo zakupów dokonywanych jest z poziomu telefonu, z racji, że to je mamy cały czas pod ręką. Taki sposób dokonywania zakupów nazywa się kanałem M Commerce.
M Commerce — co trzeba wiedzieć, projektując aplikację?
M Commerce to kanał zakupowy, którego dokonuje się z poziomu aplikacji mobilnej na smartfonie. Aby zachęcić klientów do dokonywania zakupów za pomocą naszej aplikacji, musimy zadbać, aby jego doświadczenia z naszym sklepem były jak najbardziej pozytywne. Istnieje kilka najbardziej istotnych aspektów, do których powinno się dostosować, aby zmaksymalizować zyski. Pierwszą z nich jest umiejscowienie najważniejszych elementów w takim miejscu, aby było ono w zasięgu kciuka użytkownika. Kolejną ważną kwestią jest pokazywanie wyłącznie najistotniejszych informacji, tak aby ekran użytkownika nie został zalany informacjami, które są dla niego zbędne.
Gdzie dowiedzieć się więcej?
M Commerce w przyszłości będzie coraz bardziej zyskiwał na znaczeniu, dlatego jeśli chcemy utrzymać się na rynku, powinniśmy dostosować pod nią swoje aplikacje sklepowe. Więcej informacji na ten temat znajdziesz na stronie Exorigo Upos.