Podcast o prowadzeniu firmy – czy warto?
W poniższym wpisie postaramy się omówić podcast o prowadzeniu firmy, który może okazać się bardzo pomocny dla osób, które dopiero zaczynają tworzyć swoją markę lub…
Marketing w ogólnym znaczeniu to proces w ramach którego, uświadamiamy w różny sposób docelową grupę odbiorców o danym produkcie lub usłudze. Sam proces marketingu to bardzo dobrze przemyślana strategia, która ma na celu uzyskać długofalowe skutki. Wraz z szybkim rozwojem Internetu, powstał marketing internetowy. Jest to prężnie rozwijająca się branża, która jest bardzo szeroka gdyż obejmuje wiele elementów.
Wśród najpopularniejszych działań marketingu internetowego możemy nadmienić:
Powiedzenie “Jak nie ma Cię w Internecie, to nie istniejesz” nabiera coraz większego znaczenia w kontekście firm i biznesu. Aktualnie w niemalże każdej branży firmy posiadają swoje strony internetowe. Niestety poprzez samo stworzenie i posiadanie strony internetowej nie zyskamy nowych klientów. Teraz wchodzi marketing internetowy cały na biało. Jeśli prowadzimy sklep internetowy lub mamy swoją stronę biznesową świetnym rozwiązaniem na marketing internetowy będą działania pozycjonowania(SEO) połączone z działaniami płatnych reklam(SEM). Takie połączenie daje najlepsze efekty. Powinniśmy pamiętać, aby e-marketing był efektywny powinniśmy współpracować ze sprawdzoną agencją marketingową lub doświadczonymi specjalistami. Reklama to specyficzna i wymagająca dziedzina, która wymaga otwartości i ciągłego podążania za trendami.
A więc czas zadać sobie pytanie co zyskujemy korzystając z marketingu internetowego?
Zachęcamy, również do sprawdzenia artykułów z zakresu e-commerce.
W poniższym wpisie postaramy się omówić podcast o prowadzeniu firmy, który może okazać się bardzo pomocny dla osób, które dopiero zaczynają tworzyć swoją markę lub…
Jeśli chcesz być obecny ze swoim biznesem w sieci, musisz pomyśleć o pozycjonowaniu swojej strony internetowej. Dlaczego? Konkurencja w internecie jest ogromna. Tak jak przy…
Zdecydowałeś się na prowadzenie kampanii w Google Ads, widzisz jakieś konwersje i zyski, ale nie wiesz, czy tak naprawdę są to faktycznie opłacalne działania? Właśnie…
Jeśli chcemy, aby nasza firma osiągnęła sukces i przyciągała nowych klientów, musimy zadbać, aby zbudować odpowiedni wizerunek firmy i poszerzać jej świadomość wśród coraz to…
Spółka RTB House nabyła 100% udziałów w WhitePress. Założyciel popularnej platformy content marketingowej zdecydował się na jej sprzedaż, co nie było prostym krokiem naprzód. Dowiedz…
Budowanie własnej marki osobistej w branży IT jak i w innych branżach jest bardzo ważne dla przedsiębiorstw. Internet na przestrzeni lat bardzo się rozwinął i…
Zastanawiasz się co to jest webinar? Jest to forma przekazu za pośrednictwem multimediów. Inaczej mówiąc jest to zdalne spotkanie w wirtualnej sali konferencyjnej. Osoba, która…
Blogerka, specjalistka w zakresie biznesu i marketingu, analityczka - Natalia Hatalska to utalentowana obserwatorka rzeczywistości, a przy tym także absolwentka aż trzech kierunków studiów (filologia…
Na sam początek warto zdefiniować w skrócie, czym tak naprawdę jest ten popularny Real-Time Marketing. Jest to dynamiczny rodzaj komunikacji, który polega na tworzeniu contentu,…
Wypromowanie swojej marki w rzeczywistości ogromnej konkurencji w większości branż wiąże się z koniecznością podjęcia pewnych kroków. Jednym z najważniejszych jest pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych…