Prowadzisz swój biznes internetowy, ale twoje zyski nie są dla ciebie zaskakujące? Klienci odwiedzają twój sklep, ale zazwyczaj nie dokonują zakupu i porzucają koszyki? Jeśli tak, to nadszedł najwyższy czas na to, abyś poważnie zastanowił się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym. W poniższym krótkim artykule zawarliśmy kilka praktycznych tipów, które nie będą wymagały od ciebie wielkich zmian, a mogą przynieść zadowalające efekty.
Chwyty psychologiczne, które możesz zastosować
Jednym ze sposobów na to, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, jest zamieszczenie informacji o niskich stanach magazynowych. Gdy klient zobaczy, że zostało już tylko kilka sztuk produktu, nad którego kupnem się zastanawiał, to może przyspieszyć jego decyzję o zakupie. Podobnym trikiem będzie umieszczenie informacji, ile osób aktualnie ogląda dany produkt, lub ile osób kupiło go np. w ciągu ostatnich 24 godzin. Te drobne zmiany, które wprowadzisz na swojej stronie internetowej, mogą szybko przerodzić się w konwersję.
Promocje i rabaty, czyli jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym
Każdy z nas uwielbia wyprzedaże! Kupując produkt w promocyjnej cenie mamy poczucie wykorzystania świetnej okazji, a także zaoszczędzenia pieniędzy. Dlatego jeśli zastanawiasz się, jak zwiększyć sprzedaż w sklepie internetowym, pomyśl o rabatach, promocjach i specjalnych ofertach. Najlepiej dodaj je wraz z ograniczeniem czasowym – informacja o tym, że oferta promocyjna będzie trwała jeszcze jedynie kilka godzin, może przyspieszyć decyzję zakupową klienta.